Cum trebuie sa reactioneze un tehnician extensii gene cu o clienta nemultumita?

În cariera unui tehnician extensii gene vor exista, inevitabil, și cliente care se vor declara nemulțumite de serviciile acestuia: fie imediat după aplicarea genelor, fie ca la câteva zile distanță. Astfel, un lash artist trebuie să știe cum să gestioneze o părere sau un review negativ de la clientele sale și să încerce, în mod deosebit, să evite astfel de nemulțumiri din partea celor care îi trec pragul și apelează la serviciile sale.
curs geneÎn primul rând, pentru a evita o situație de acest fel, tehnicianul ar trebui să înceapă programarea explicându-i clientei tot procesul de aplicare al genelor: ce urmează să facă, faptul că trebuie să țină ochii închiși pe tot parcursul programării, regulile de igienă pe care le are în vedere etc. De asemenea, lash artistul trebuie să decidă împreună cu clienta care sunt cele mai potrivite extensii de gene pentru aceasta.

În acest proces lash artistul trebuie să-i explice clientei că i se potrivesc anumite tipuri de extensii și să nu îi aplice niște extensii de gene care ar dăuna genelor naturale ale clientei. Mai apoi, după terminarea procesului de aplicare, tehnicianul este responsabil de explicarea regulilor pe care trebuie să le urmeze clienta pentru a-și menține extensiile de gene „sănătoase”.
Astfel, lash artistul trebuie să-i spună să nu ude genele în primele 48 de ore, să nu aplice mascara, să nu le demachieze cu mișcări bruște etc.
Dacă tehnicianul face acești pași, este foarte puțin probabil ca o clientă să fie nemulțumită. Dacă totuși acest lucru se întâmplă, tehnicianul trebuie să abordeze situația cu o atitudine liniștită și să încerce să înțeleagă motivul din spatele nemulțumirii. Dacă după discuția cu clienta, tehnicianul ajunge la concluzia că nu este vina sa, acesta trebuie să-i explice clientei și să o ajute să înțelegă ce s-a întâmplat.
Învața mai multe lucruri despre meseria de lash artist și înscrie-te la cursul online extensii gene al Paulei Lupu.